Ofte stilte spørsmål

Loading...

Hvor lang er deres leveringstid?

Vi behandler din bestilling så raskt som mulig med en leveringstid på 2-4 arbeidsdager. Vi kan imidlertid ikke gi 100% garanti.

Hvilket fraktselskap bruker dere?

Din bestilling sendes med Bring/Posten. Du kan velge levering til en pakkebutikk, privatadresse eller bedriftsadresse. 

Hvordan kan jeg se hvor pakken min er?

Når din bestilling er pakket mottar du automatisk kvittering per e-post/sms med tilhørende sporingsnummer, slik at du kan følge forsendelsen. Vær oppmerksom på at bestillingen din kan bli sendt i flere forsendelser. For produkter med spesielle leveringsvilkår vil leveringsinformasjonen være oppgitt på produktsiden.

Jeg har angret på bestillingen min. Hva gjør jeg?

Vi sender ofte bestillingen din samme dag som bestillingen blir lagt, og vi kan derfor ikke garantere at vi kan avbryte bestillingen før den blir sendt. Hvis du angrer på kjøpet umiddelbart etter bestillingen din, ber vi deg om å kontakte kundeservice vår på (+45) 70 70 76 16 eller [email protected] så snart som mulig.

Hvis vi ikke klarer å avbryte bestillingen din, kan du enkelt nekte å motta forsendelsen. Deretter vil forsendelsen automatisk bli returnert til oss, og den betalte summen vil bli refundert minus fragt. Når refusjonen er gjennomført, vil du motta en bekreftelses-e-post om at pengene er overført til deg.

Jeg ønsker å returnere bestillingen min. Hva gjør jeg?

Vi tilbyr 30 dagers full returrett for varer kjøpt i vår nettbutikk. Hvis du ønsker å returnere varen skal du klikke her og Sætte labellet på kassen. Du betaler selv for denne type returfrakt.

Jeg ønsker å returnere en gave fra deres nettbutikk. Hva gjør jeg?

Vi tilbyr 30 dagers full returrett for gaver kjøpt i vår nettbutikk. Hvis du ønsker å returnere varen skal du klikke her Du betaler selv for denne type returfrakt.

Min pakke er skadet ved mottakelsen. Hva gjør jeg?

Hvis pakken din er skadet ved mottakelsen, ber vi deg om å ta følgende bilder innen 5 arbeidsdager og sende dem til kundeservice på [email protected]

- Ordrebekreftelsen eller fakturaen.

- Etiketten med synlig pakkenummer. 1 billede  

- Pakkens ytre flater. 1-2 billeder

- Den samlede indre beskyttelsen. 1.2 billeder

- De skadede varene. 1-2 billeder  

Varene mine har gått i stykker, og jeg ønsker å reklamere. Hva gjør jeg?

Vi tilbyr 2 års reklamasjonsrett i henhold til kjøpsloven. Reklamasjonsretten vår gjelder for feil i materiale og/eller produksjon. Du kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller prisavslag, avhengig av den konkrete situasjonen. Reklamasjonen gjelder ikke for feil eller skader som skyldes feil håndtering av produktet/tjenesten.

Du må reklamere innen "rimelig tid" etter at du har oppdaget mangelen/feilen. Meldingen må sendes per e-post til [email protected]. I meldingen må du tydelig indikere at du ønsker å benytte reklamasjonsretten din. Barlife ApS vil dekke returkostnadene i rimelig omfang. Du må legge ved en kopi av ordrebekreftelsen. Prosessen går raskere hvis du også fyller ut og legger ved vår Reklamasjonsformular. Ved reklamasjoner skal varen sendes til: Barlife ApS, Bøgildsmindevej 11, 9400 Nørresundby.

Prismatch/prisgaranti

Har du funnet en identisk vare billigere hos en av våre konkurrenter? Eller har den blitt redusert i pris på vår nettbutikk mindre enn 3 dager etter at du kjøpte den hos oss? Da matcher vi prisen hvis følgende betingelser er oppfylt. 

Betingelser

  • Henvendelsen din må skje før bestillingen eller senest 3 dager etter bestillingsdatoen. 
  • Varen må være på lager hos både oss og konkurrenten. Vi matcher prisen i forhold til konkurrentens pris inkludert den rimeligste leveringsformen. 
  • Varen hos konkurrenten må være underlagt danske regler for garanti, forbrukerbeskyttelse, toll og moms. 
  • Prismatch/prisgaranti gjelder ikke for tilbud som åpningstilbud eller tilbud i begrenset antall. Det er heller ikke mulig å kombinere med andre rabatter. 
  • Prismatch/prisgaranti gjelder heller ikke for auksjoner eller tilbud som krever medlemskap.

Hvis du er usikker på om henvendelsen din vil oppfylle betingelsene, er du alltid velkommen til å kontakte oss på [email protected]

Slik gjør du

  1. Ta et skjermbilde eller legg ved annen dokumentasjon for prisen, hvor varen kan kjøpes, dato for tilbudets gyldighet, og send det til kundeservice på [email protected].
  2. Når vi mottar henvendelsen din, vil vi gjennomgå detaljene og gi beskjed så raskt som mulig om varene er sammenlignbare - og om vi kan matche prisen. Hvis du har henvendt deg før bestilling, kan du bestille varen som normalt når vi har redusert prisen. Hvis du har henvendt deg etter kjøp av varen, overfører vi differansen til kontoen din.

 

 

Google ratings 4.4
Copyright © 2015-2021 Barlife APS
Dankort VISA MasterCard JCB MobilePay Maestro American Express Viabill Klarna