Reklamasjon

REKLAMASJON AV VARER KJØPT HOS BARLIFE
REKLAMASJONSRETT
Det gis 2 års reklamasjonsrett i henhold til kjøpsloven. Våres reklamasjonsrett gjelder feil i materiale og/eller fabrikasjon. Du kan få varen reparert, byttet, pengene i retur eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjonen. Reklamasjonen gjelder ikke feil eller skader som har oppstått ved feil håndtering av produktet/ytelsen.
Du skal reklamere i «rimelig tid» etter at du har oppdaget mangelen/feilen. Meddelelsen skal gis per mail på [email protected]. I meddelelsen skal du være tydelig oppmerksom på at du ønsker å benytte din reklamasjonsrett. Ekspedisjonen går fortere hvis du oppretter en sak på det igjennom vår returportal – se link her – retursystem
KUNDESERVICE
Skulle det mot forventning oppstå problemer, eller har du spørsmål så er du alltid velkommen til å kontakte vår kundeservice.
Telefon: (+45) 70 70 76 16
E-post: [email protected]
Telefonisk support fra: Mandag til fredag: 08:00 – 16:00